Thursday, September 15, 2011

Op bezoek bij Leisureworld in Dronten



Een kennis van mij uit Dronten die weet dat ik bezig ben met de organisatie van het Velomobiel Seminar, vroeg mij of ik er wel aan gedacht had om het Seminar te houden in www.leisureworld.nl in Dronten. Ik heb vele gebouwen in mijn gedachten laten passeren, maar ik had nog niet aan Leisureworld gedacht. Ik ken het grote complex in Dronten West heel goed en ben vaak wezen kijken als mijn buurvrouw Annie Tukker Borckink daar schaatstraining gaf. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat de schaatshal met alles daaromheen, in de periode dat er geen ijs ligt, een schitterende accommodatie is voor een Velomobiel Seminar.

Vanmorgen zijn Ymte Sijbrandy en ik op bezoek geweest bij Leisureworld. Het gebouw ligt nog geen 400 meter verwijderd van Velomobiel.nl en Alligt.
Yvonne Obbema de manager heeft ons alle mogelijkheden in het gebouw laten zien. Yvonne gaat met de eigenaar overleggen en zal ons uitnodigen voor een tweede gesprek. De eigenaar van Leisureworld zal daar ook bij zijn, zodat er besluiten genomen kunnen worden.

Morgen gaan we met een gedeelte van het organisatie team van de NVHPV kijken in Meerpaal wat daar voor mogelijkheden zijn. De Meerpaal is het gemeenschapsgebouw van Dronten. Na de rondleiding in de Meerpaal gaan we naar Flevobike om verdere invulling te geven aan het programma van het Seminar.

Mensen die mijn Blog volgen en ideeën hebben voor de invulling van het Seminar nodig ik uit om dit naar mij te mailen. Mijn mail adres staat boven in de koptekst.

Over enkele weken hebben we meer zicht op de mogelijkheden van beide locaties. Dan zal er ook een kosten plaatje zijn en gaat het organisatie team een beslissing nemen.

Vanmiddag zijn Hendrika (mijn vrouw) en ik naar IKEA in Amersfoort geweest om een paar boekenkasten te kopen om alle boeken en mappen die ik vanaf 1984 heb verzameld, in ons huis te kunnen opbergen. Nu ligt alles nog bij Flevobike opgeslagen.
Ik ga alle mappen doornemen en de meest interessante zaken ga ik in scannen om dit in mijn Blog te kunnen verwerken. De ervaring die ik heb opgedaan met het ontwikkelen van fietsen en alles wat daarmee samenhangt, wil ik graag delen met geïnteresseerden.

No comments:

Post a Comment